Plannen vakantie 2009 - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Plannen vakantie 2009 - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Plannen vakantie 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

02 Oktober 2008 | Nederland, Almelo

De planning is zo'n beetje rond.
De goedkope tickets naar Flaggstaf waar we in 1e instantie wilden beginnen aan de trip, waren alweer verdwenen en we hebben dan maar snel 3 tickets naar Phoenix Arizona geboekt. Motel voor 1e en laatste nacht wordt nu naar gezocht en z.s.m. geboekt. De huur van de 4-wheeldrive doen we liever via het reisbureau zodat we zeker zijn het het met de verzekeringen allemaal goed zit. Lekker gevoel 23 mei gaan we: Marry Reekers, Freddy Smits en Marianne Smits - Reekers lekker naar America. Ook al is dit de 7e keer we krijgen telkens weer vlinders in de buik zodra we eraan denken. Laat het politiek en vele dingen meer niet ons pakkie an zijn, wat betreft natuur ..... vind je er alles wat je je maar voor kunt stellen of juist helemaal niet voor kunt stellen. En .... daar gaan we voor ! Alledrie