Veilig aangekomen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Marianne marry en Freddy

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

24 Mei 2009 | Nederland, Almelo

Nou via Washington naar Phoenix gevlogen. Al met al een lange zit. In totaal zo' n 13 uur in de lucht gehangen. De shuttle brengt ons naar de Quality Inn - Tempe. Aan de overkant is het Sheraton Hotel waar we eerst even naar toe lopen om wat te drinken ondaks dat het ca. 05.30 uur in Nederland is.Na een biertje aan de bar, gaan we om 06.30uur NL tijd naar bed. We slapen lekker maar niet al te lang, de rust zit er blijkbaar nog niet in..... komt wel. We maken ons een continental breakfast in de lobby van het Motel,waar we zelf waffles kunnen bakken en verder brood en bagels kunnen roosteren, er zijn cereals en fruit, koffie thee en melk, dus wat willen we nog meer. Daarna pakken we de koffers en de shuttle brengt ons weer naar het vliegveld om de auto te halen. Het avontuur kan beginnen. Spannend !!!!

• 24 Mei 2009 - 16:36

Hugo:

Pas op voor gekke Mexicanen griep! :-)

• 24 Mei 2009 - 19:20

Riny En Mieke:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. We hopen, dat de vermoeidheid snel verdwenen is en jullie gaan genieten van het grote avontuur

• 25 Mei 2009 - 16:36

Hans En Christien:

nogmaals heel veel plezier en kalm aan.

• 25 Mei 2009 - 19:18

Rick En Karen:

We zullen hier een pilsje op jullie drinken. Morgen ga ik de vorlopige koopakte tekenen 14.00 u NL-tijd. Heel veel plezier en geniet van de vakantie.
    Rick en Karen

• 25 Mei 2009 - 21:36

Martijn:

hallo marianne en fred ik wens jullie heel veel plezier, en met happy gaat het heel goed.groetjes van ons allen .

• 26 Mei 2009 - 11:25

Robert :

Hey mensen.
    nou ik hoop dat jullie het na je zin hebt.
    hier is het onweer en regen,maar dat mag de pret niet drukken.
    heb net een paar dagen op het western wiekend brummen achter de rug, was super gezelig.
    hoop snel wat te zien (foto´s)en te horen (mail) van jullie.
    groeten uit almelo
    (Your brother in arms)

• 26 Mei 2009 - 12:00

Nathalie Goniche:

Nous sommes contents de vous savoir bien arrivés.
    Bruno n'a pas essayé ton vélo de peur d'avoir un troisième couille. Depuis, il se rase sans râler. c'est l'heure de travailler, alors à plus tard.
    Nathalie

• 26 Mei 2009 - 17:12

Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers:

Mooi begin in Phoenix. Ik weet niet of je naar boven of naar beneden gaat rijden, maar als jullie naar 'boven' gaan, vergeet dan niet om even door Sedona en de Red Rock Canyon te rijden. En daarna de oude weg van Sedona naar Flagstaff, echt schitterend.

Na de vakantie kom ik even een avondje (of meer) kletsen.

Groeten

Richard Schraa

• 26 Mei 2009 - 17:18

Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers:

Voorbarig, je gaat dus zuidwaarts naar Tucson. is ook een mooie rit. Weet of je van vliegtuigen houdt ? Zo ja, dan is het Pima Air Museum (Valencia Road, Tucson)een aanrader. Daar staat een zooitje oud ijzer in perfecte staat om te bekijken. Veel B-52's etc. En in de buurt van Tombstone heb je ook nog Chiricahua National Monument, waar ooit Geronimo zich verscholen hield. Have fun there, had er graag ook weer willen zijn...zucht...

• 27 Mei 2009 - 14:38

Rick:

Loopt pa al met zn stetson en zn holster door de stad? Een stadje naar jullie hart of niet.