maandag 5 juni Capitol Reef NP - Richfield - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu maandag 5 juni Capitol Reef NP - Richfield - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

maandag 5 juni Capitol Reef NP - Richfield

Door: we2

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

05 Juni 2017 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

We besluiten nog een nacht hier te blijven.
Gisteren zijn we vanuit Escalante "langs" Capitol Reef gekomen, dat was al mooi ... dus vandaag gaan we het bezoeken.

De foto's zullen wel eentonig worden maar deze zijn opnieuw weer prachtig. Zo'n mooie plek op aarde dat het bijna niet écht lijkt.
We verslijten onze camera's nog.

Er loopt een Scenic Road door het park waar je de meest mooie plekken kunt bezoeken en een trail lopen. We pakken enkele kleine en daarna pakken we 1 flinke en zijn mooi kapot bij terugkomst. Koud water moet ons weer wat op verhaal brengen, het is zo warm dat ik er even niet goed van wordt. Zitten, water en een paar koekjes.

We genieten ontzettend en nemen een dirt-road naar de kloof en zien een waanzinnige omgeving van enorme rotsen in rood, geel en grijs. Rood voert de boventoon. Het is grappig want alle mensen die we tegenkomen zeggen even iets van gemeende verbazing. Dat er plaatsen als deze bestaan. Super !