Zaterdag 20 mei South lake Tahoe. - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 mei South lake Tahoe. - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 mei South lake Tahoe.

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

20 Mei 2017 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Vanmorgen heb ik in mijn eentje een rondje door de omgeving gemaakt te voet. Even verkennen waar we zijn en wat er om ons heen is.
Ik ga even naar de supermarkt voor een paar broodjes die we "thuis" kunnen beleggen met de vleeswaren die we nog in de koelbox hebben.

Freddy is gedoucht, gescheerd en gekleed en we ontbijten lekker even.
We zijn zo blij met ons koffiezettertje van $ 8,45. Iedere ochtend ons eigen potje zetten. Amerikaanse koffie is paardenp... ! Daar doen we niet aan.

We plannen voor vandaag een rondje om Lake Tahoe. Een fijn maar minder goed plan. We halen de route kaart bij het Visitor Centre en gaan op weg.
Lake Tahoe is in het weekend druk, dat vinden ze hier niet maar wij wel.

We rijden in file door de besneeuwde bergen die het meer omgeven. Alle uitzichtpunten zijn vol bezet met auto's dus we rijden door. We stoppen in Tahoe City op ongeveer 1/3 van de ronde. We genieten van een heerlijke Blackberry Frozen Yoghurt en wandelen daarmee langs het meer.
Het is al zo laat dat, wanneer we het hele rondje willen maken, we vanavond om half acht terug zijn. Geen optie na de lange dag van gisteren. We gaan terug en krijgen hier en daar zelfs een plekje bij een uitzichtpunt om wat foto's te maken.

We zetten de auto bij het Motel en wandelen in alle rust even door het dorp. Het is niet zo ons ding, druk en het doet allemaal schreeuwerig aan.
Wel overal live muziek dat is leuk.

We halen een Chinese maaltijd en eten die lekker op de kamer op met een biertje erbij. Het is inmiddels 20.00 uur dus .. smakelijk !

• 21 Mei 2017 - 10:32

Mieke Reekers:

Wat een machtige natuur. Het is zo groots, dat jullie je er waarschijnlijk klein bij voelen. Bedankt voor jullie mooie rapportages. Geniet ervan. al reageren we niet iedere dag. Gr. van Riny en Mieke

• 21 Mei 2017 - 15:32

Ed:

Geweldige natuur. Daar horen ook geen massa's mensen thuis. Lekker genieten. mhgr

• 21 Mei 2017 - 18:23

BepBrenters:

Hoi hoi,

Marianne je schrijft zo mooi, we worden als het ware meegenomen met wat jullie allemaal te zien krijgen
    geweldig.
    jij zou er zeker een boek van kunnen maken, ik zou zeggen denk er eens over na voor als je met pensioen gaat, foto' s zijn ook zo mooi.

Lachen de auto onder de sneeuw, vooral de manier waarop Freddie hem weer rijklaar kreeg.
    Ben benieuwd waar we weer mee verrast worden, een veilige voortzetting met veel kijkgenot.

Groetjes, Gerard en Bep.

• 23 Mei 2017 - 05:57

Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers:

Lieve Mieke en Riny, er hoeft niet elke dag op gereageerd te worden hoor. wanneer iedereen dat zou doen hebben we per dag 66 reacties. haha. Dus voel je niet verplicht maar geniet met ons mee. Dikke zoen