Woensdag 7 juni Heber City - Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Woensdag 7 juni Heber City - Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 juni Heber City - Salt Lake City

Door: US2

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

07 Juni 2017 | Verenigde Staten, Salt Lake City

De laatste dag dat we onderweg zijn, morgenvroeg vliegen we terug.

We hebben gevraagd bij het Motel of we de koelbox en de koffiezetter met wat andere zaken in de kamer mogen laten staan, geen probleem.

We gaan aan de slag met de zaken leeg en schoon te maken en alle overige spullen die niet meer nodig zijn worden door ons in de grote container naast het Motel gegooid. Dat ruimt op !

We pakken alle spullen opnieuw in de koffer om overzicht te krijgen of het allemaal lukt en past. Het past.

Voor onderweg hebben we wat bevroren flesjes water in een tas gepakt met wat voor de lunch en avond. Blijft dus zonder koeler nu ook lekker fris.
Yiiiiihaaa, last day we're on our way.

We verlaten Heber ,wat laatste blikken op het mooie meer en de weg brengt ons al snel in de voorsteden van Salt Lake City en dus de drukte in.
We waren van plan naar het Hotel te rijden, de koffers op de kamer te planten en dan vanmiddag de auto in te leveren en met de shuttle terug naar Hotel. We kunnenbij nalezen pas om 15.00uur inchecken, dan maar direct door naar het vliegveld. het verkeer in en rond SLC is enorm druk maar we loodsen ons er goed doorheen en komen veilig aan bij de Rental Return.

Mevrouw vraagt of het allemaal goed is gegaan, prima auto mevrouw, we willen hem graag mee naar Nederland nemen mag dat ? Ze lacht en geeft ons de afrekening in handen. We hebben 5319 mijl gereden wat neerkomt op zo'n 8622 km. Dat hou je toch niet voor mogelijk ... zoveel veilige kilometers. Dank je Freddy en een dikke,dikke zzzzzzzoen.

We gaan met de bagage naar de aankomsthal en bellen de Hotel Shuttle service en tegen 16.00 uur zitten we achter een koel drankje.
Vanavond lekker badderen, een hapje eten en op tijd naar bed de wekker is gezet op 05.00 uur.