INLOGGEN WEBSITE INFORMATIE www.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu INLOGGEN WEBSITE INFORMATIE www.waarbenjij.nu - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

INLOGGEN WEBSITE INFORMATIE www.waarbenjij.nu

Door: Marianne en Freddy

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

20 Maart 2017 | Nederland, Almelo

Even wat nuttige info m.b.t. de website: www.waarbenjij.nu
Telkens wanneer wij ons reisdagboek hebben bijgewerkt, ontvang je daar een mail over. Je kunt dan inloggen bij:
Dagboek : cowboy
wachtwoord : fredje

Je kunt daar dan onze avonturen van die dag lezen en er is ook een mogelijkheid er op te reageren. Maak daar gerust gebruik van.

Onze telefoonnummers zijn:
Marianne : 06 10 344 557 / Freddy: 06 1085 4247. Graag alleen wanneer echt nodig omdat we elkaar anders op hoge kosten jagen.

Mochten andere familieleden ook info van onze reis willen ontvangen, geef ze dan de info mbt website, dagboek en paswoord.
Ze kunnen dan halverwege de pagina links zien: Ik wil graag aan de mailinglijst worden toegevoegd, simpel !