Woensdag 26 / donderdag 27 september - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Woensdag 26 / donderdag 27 september - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Woensdag 26 / donderdag 27 september

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

27 September 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

We zijn alledrie voor de wekker al wakker. Gisteravond vond al de grote koffer reorganisatie plaats.
Marry blijkt steeds weer de reddende engel te zijn. Dan weer is Fred's koffer te zwaar en dan weer die van Marianne en Marry heeft het kleinste koffertje en daar komen uiteindelijk de zwaarste dingen in terecht en zo komen we zonder extra kosten door de incheckbalie in Salt Lake City.

We vliegen precies op tijd en 3 uur later landen we alweer in Chicago. Omdat we hier 3 uur overstaptijd hebben gaan we even lekker eten en bellen even met het thuisfront.
Ook hier vertrekken we op tijd al moeten we in het vliegtuig nogal even wachten voor we mogen vertrekken. De gezagvoerder beloofd ons dat hij dat zal goed maken in de lucht. Wind op de staart en hij verwacht een half uur eerder dan gepland te landen op Schiphol.
Hij houdt zich aan zijn belofte alleen is de Gate waar we kunnen uitstappen nog niet vrij ...
Al met al verloopt alles heel voorspoedig en om 10.00 u. zitten we met koffers en al aan een lekkere bak Nederlandse koffie. Ja, zelfs DE smaakt lekker wanneer je de laatste dagen alleen cowboy-koffie hebt gedronken.

Marry en Theo stonden ons op te wachten om ons lekker snel weer naar huis te brengen. marry had voor lekkere broodjes gezorgd en thuis stond Freddy en Marianne een prachtige bos rozen te wachten van de familie voor het 40-jarig huwelijk. Onze lieve buren hadden daar ook nog eens een lekker flesje wijn neergezet.... wat een verwennerij.

Marry en Theo hadden ook nog eens voor een heerlijke ovenschotel gezorgd van een Amerikaans formaat zodat we de komende dagen niet hoeven te koken. Marry werd verrast met net zo'n schotel en 2 prachtige planten. Het is goed thuiskomen met zo'n familie, het voelt als een warme deken.

In tegenstelling tot waar we wegkomen is het in Nederland toch echt herfst geworden dus Marry draait de verwarming wat hoger en wij doen het vuurtje aan en proberen wat bij te trekken van de reis.

Iedereen geweldig bedankt voor jullie reacties en het meeleven met onze trip. Het was een prachtige reis en we vonden het fijn deze met iedereen te kunnen delen.

Liefs van ons 3-tjes.

• 29 September 2012 - 23:32

Mieke Reekers:

Hartstikke fijn, dat jullie veilig geland en weer thuis zijn. Ook heel prettig, dat jullie zo verwelkomd zijn door Theo en Marry. Van je familie moet je het hebben!!! Welkom thuis en volgende week zien we jullie waarschijnlijk wel.

Gr. Riny en Mieke