Dinsdag 25 september 2012 - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Dinsdag 25 september 2012 - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 25 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

25 September 2012 | Verenigde Staten, Salt Lake City

De koffers staan bol en de riemen om de broek moeten een gaatje losser. Hoogste tijd om naar huis te gaan...

Vannacht enorme regenbuien op ons Moteldak gehad maar alles is droog bij het opstaan. Gelukkig maar want een grote stad als SLC inrijden met de ruitenwissers voluit staat niet op ons todo lijstje.

Het plan om lekker een laatste uitgebreid ontbijtje te nemen loopt in het honderd. Of het is of fastfood of het is niet open. Bammetje ham en kaas bij het tankstation dan maar. Flesje jus d'orange erbij en we stappen maar weer in richting Salt lake City (SLC), de eerste 60 mijl gaan we over een scenic byway en zien gaffelantilopen, valken en veel borden die ons waarschuwen voor reeën en herten, maar die laten zich niet zien.

De bergen links en rechts van ons zijn tot 2/3 gehuld in zware wolken.
Zo nu en dan krijgen we een klein buitje op ons dak.
Eenmaal op de 15 Noord gaan we snel van stad naar stad, 6 rijbanen naast elkaar en het verkeer snelt je links en rechts voorbij ondanks dat we ons aan de snelheid houden. Enorme vrachtwagens sluiten ons regelmatig in, aan elke kant zo'n enorme, imposante bak Brrr.

Tegen 14.15 uur leveren we de auto in op het vliegveld en gaan we naar het Alamo kantoor om onze centen voor de nieuwe band terug te halen.
Dat duurt allemaal even. terugstorten op de Visa-Card blijkt niet te kunnen en we krijgen een checque. Gelukkig is er in Terminal 2 van het vliegveld een bank, dus we verzilveren de boel gelijk maar even.

De shuttle brengt ons naar het Motel. Marry en Marianne lopen nog even de stad in om te kijken wat er aan restaurants in de buurt is. We komen uiteindelijk uit bij het Sheraton Hotel met een mooi restaurant.
Die gaat het worden voor vanavond Klaar !

Daar krijgen we geen spijt van. Het eten 's avonds is een prima afscheidsdiner met heerlijke wijntjes erbij ...

Nu zijn we terug in de Motelkamer voor een laatste inpak / relaxavond hier, morgen staat de shuttle om 08.30 u. voor ons klaar om ons naar het vliegveld te brengen. We vliegen om 11.02 u. en komen donderdagochtend 09.30 u. aan op Schiphol.

Vlucht UA5612 brengt ons van SLC naar Chicago en daar hebben we 3 uur de tijd om met vlucht UA908 in 8 uur en 20 min. van Chicago naar Amsterdam te vliegen.
We zien/horen jullie wel zodra we thuis zijn. We zullen de site in Almelo afsluiten met wat laatste info. Tot dan !!

• 26 September 2012 - 06:51

Ans:

Ha lieverds een goede terugreis en vlucht ,tot gauw.

• 26 September 2012 - 19:12

Annie:

Hallo,alle drie ons werd gevraagd gaan jullie nog op vakantie nou nee wij zijn net naar amerika geweest ,zo lijkt het voor ons,geweldig verslag en foto,s Marianne in het bijzonder,goede reis terug en tot gauw liefs Bertus en annie