Weer bijgetrokken - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Weer bijgetrokken - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Weer bijgetrokken

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

30 September 2012 | Nederland, Almelo

Nou, we zijn weer met beide benen op de grond. De jetlag is voorbij.

Gisteren een gezellige avond met de buurtjes als bedankje voor hun goede zorgen.

Rick belde vanaf de Seychellen waar hij van een heerlijk vrij weekend geniet. Welverdiend en heel fijn zijn stem weer even te horen.

Even een paar laatste fotootjes van de mooie bloemen enz. en uiteraard het weerzien met ons peerd "Happy". Ze liet zich alle knuffels welgevallen en droomde weg tijdens de intensieve poetsbeurt, sweet.

Het gewone leven begint weer.

• 02 Oktober 2012 - 11:15

Mieke Reekers:

Wat een leuke foto's. Nogmaals welkom thuis en hopelijk zijn jullie weer snel gewend aan de hectiek in Nederland. Deze reis kan niemand jullie meer afpakken.