Goede, lange vliegtuigzit zit erop - Reisverslag uit Calgary, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Goede, lange vliegtuigzit zit erop - Reisverslag uit Calgary, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Goede, lange vliegtuigzit zit erop

Door: Marry, Marianne & Freddy

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

01 Juni 2015 | Canada, Calgary

31 mei 2015

oeps! Ietwat verslapen maar nog steeds op tijd. Op naar schiphol. Hans brengt ons en op Schiphol staat Rick op ons te wachten om uit te zwaaien.
Omdat we vroeg zijn en onze vlucht overboekt, gaan wij een uurtje eerder, geen probleem. Ook op Frankfurt gaat het van een leien dakje. We zijn wel blij met het extra uurtje daar want we zijn zo snel aan het boarden van de vlucht naar Calgary, dat we ons realiseren dat we anders wel heel hard hadden moeten rennen. Ook de reis naar Calgary verloopt vlot en om 14.45 landen we. 22.45 u. NL tijd.
De koffers zijn er sneller dsn wij en de shuxttle naar het hotel staat er binnen 10 min. Om 16.00 hangen we al in het hotel op ons bedje.
Even de hotelbar / restaurant opgezocht en wat gegeten en om 21.00 u. Oogjes dicht. 1 juni 05.00u nl tijd.

Maandag 1 juni,

In het restaurant genoten van een heerlijk relaxed ontbijt. Toast your own breadon the bbq is een handig en lekker concept. Bij terugkomst aantafel staat de rest ook klaar om te nuttigen. Mmm.

De shuttle neemt ons om 00.30 u mee naar het vliegveld om de auto op te halen. Het is allemaal zo gepiept en met onze volgepakte Chevrolet Equinox gaat het richting Banff.

In Canmore vinden we een winkel om onze spullen in te kopen.Koeler en inhoud, da's ook gefixt en onze eerste ochtend zit er al weer op.

Een mooie route brengt ons naar Banff waar we in bet dorp parkeren om het stadje te bekijken. Een leuk plaatsje en met onze eerste aankopen gaan we inchecken in ons Motel The Voyager Inn. We zijn nog wat moe en hangen in de kamer en twijfelen wel of niet eten, geen zin of wel zin om er uit te gaan.
Marianne besluit er evenalleen op uit te gaan. Terug met pizza, wijntje erbij en klaar! Kletsen en plannen maken en niet te laat onder de wol.

Marianne besluit even een ommetje te maken en komt terug met een pizza. Zo, niet meet twijfelen, eten, wijntje d'r bij

• 06 Juni 2015 - 21:40

Mieke Reekers:

Zo te lezen, een goed begin van een lange reis!!