Za. 20 juni Livingston -Browning - Reisverslag uit Browning, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Za. 20 juni Livingston -Browning - Reisverslag uit Browning, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Za. 20 juni Livingston -Browning

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

20 Juni 2015 | Verenigde Staten, Browning

Vandaag staat in het teken van even opschieten naar het noorden van Montana. Onderweg via de scenic byway worden we in de gaten gehouden door 2 prachtige Golden Eagles. Even verderop richt een prachtige Bold Eagle zijn scherpe ogen gericht op alles wat beweegt in het landschap rondom.

Een aantal Mule deer richten hun reuzenorennze kant op wanneer we ze willen bekijken, klaar om ons het witte achterste te laten zien.

We komen door eengezellig aandoend dorp, Choteau. Er wordt met een enorm bord aangekondigd dat er een mooi museum is.
Kom op even de benen strekken en wat regionale kennis opdoen.

We belanden in een museum dat de vondsten van dinosaurusresten laat zien. Montana bewaard nog veel geheimen in de enorme bergen.
We zien er e en aantal. Ook de historie van de Indiaanse bevolking wordt getoond.Erg mooi enheel interessant. Verder hebben ze rondom oude gebouwen weer in oude glorie hersteld met binnen een leefsituatie uit de oude tijd .

wanneer we zijn uitgekeken hebben we nog geen zin om te gaan.
Uit de Icecream Parlor halen we ons de befaamde huckleberry en/of Maple and Nuts en genieten we op een bankje van de frisse lucht en het ijs. Mmm

Op weg naar Browning, waar we een gezellig motel vinden. De "Going to the Sun Inn. Room 35 is yours ma'm.

• 22 Juni 2015 - 11:36

Herman:

Schijnt in Browning een cowboymuseum te zijn.
    Van Diamond R. Brown. Als jullie hier nog zijn???
    Take a look.