Vrijdag 19 juni Red Lodge - Livingston - Reisverslag uit Livingston, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 juni Red Lodge - Livingston - Reisverslag uit Livingston, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 juni Red Lodge - Livingston

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Livingston

toch maar weer vertrokken uit het gezellige stadje.
We hebben besloten de Beartooth Highway nog eens te doen om daarna richting Cooke City te gaan.

De mountain Goats laten zich weer bewonderen en na dit deel van deze mooie route gaan we naar Cooke City.
Daar even gewinkeld, het is echt het leukste, kleine dorp van Montana.

We hebben deze route genomen om na Cooke de Noor-oost ingang van Yellowstone weer te nemen. Op deze manier pakken we de grootste deel de Lamar Valley mee waar de wolvenpopulaties zich ophouden. In de hoop ze te mogen zien ....
Veel stops en uitkijken onderweg, wolvenspotters zitten al 4 dagen in de Lamar Valley zonder ook maar iets te hebben gespot.
Ze begrijpen het ook niet en we horen de mooie verhalen van hun beste sightings.. Om jaloers op te worden. Maar daar wordt het niet anders van op dit moment.

We gaan door en plotseling staat er een prachtige zwarte beer in het gras naast de weg te grazen. De parkranger sommeert ons om door te rijden. Snel een plaatje uit het raam met ook de filmende Freddy erop.

Donkere wolken pakken zich samen in de richting die we op moeten ...
We maken een break in Gardiner, Tank en Cooler weer vol en wanneer we willen instappen schiet er een enorme lichtflits door de lucht en een harde donder laat zich horen.
We rijden door en komen in een regenbui van jewelste terecht, opnieuw een gratis charwash maar we zien een tijdlang geen hand voor ogen.
Ons geoogde eindpunt van de dag, Great Falls, wordt niet gehaald maar geen punt, blijven we toch gewoon in Livingston.

Onze enorme wastafel kan gewassen en gedroogd worden in het Motel. Binnen een uur is alles klaar, ongelooflijk. Onze machine thuis doet een kookwas in bijna 3 uur.... Wat een verspilling van energie en tijd wanneer het ook zo kan.

Tijd om een visje en steakje te verorberen. Tot morgen !

• 20 Juni 2015 - 09:14

Bertus/Annie:

Weer genoten van jullie verslagen,alle drie groetjes van ons en geniet van alles