Donderdag 11 juni 2015 Flathead Lake - Reisverslag uit Evergreen, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Donderdag 11 juni 2015 Flathead Lake - Reisverslag uit Evergreen, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Donderdag 11 juni 2015 Flathead Lake

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

11 Juni 2015 | Verenigde Staten, Evergreen

Vandaag gaan we een rondje om het Flathead Lake maken. Het meer is omgeven door zo'n 5 State Parcs.

We vertrekken met zin uit onze Harley Davidson kamer. Enmaalbij het meer stuiten we op allemaal Privat Properties. Mooi meer maar je kunt er niet bij zal ikmaar zeggen. Mensen met veel poen zetten een mooihuis neer aan de kust en de hellingen er omheen. Het eerste State Park geeft ons eindelijk toegang tot het meer. Een prachtig meer en de kust helemaal ingericht voor dagrecreatie. Mooie tafels en banken met eigen BBQ.
Ook is er een camping verderop inhet park.

Lekker uitblazen vandaag, even rust.
Het is schitterend weer met een verkoelend briesje. We trekken van SP naar SP met stops aan het water, voor koffie, fruit, lunch...en overal is het rustig.
Heerlijk.

Met tegenzin gaan we terug. We proberen zo dicht mogelijk bij de ingang van Glacier National Parc onderdak te vinden. Het wordt het Hilltop Motel in Evergreen. Net voor Kalispell waar we vanmorgen zijn vertrokken.

Eveneen wasje gedraaid en gedroogd en we gaan even een steakje verorberen bij buurman Finnigan's Restaurant. Eindje door het dorp gewandeld en naar ons home away from home..

Alweer relaxen .....avondje TV hangen

• 12 Juni 2015 - 11:58

Reekers:

Mooi,daar is vakantie voor veel zien veel relaxen, Gr. Bertus en annie

• 13 Juni 2015 - 14:05

Rick:

Jaaa ik kan eindelijk weer even jullie avonturen lezen, slecht internet aan boord. Heel veel plezier groetjes uit Bergen.