Blue River: Zaterdag 6 juni 2015 - Reisverslag uit Blue River, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Blue River: Zaterdag 6 juni 2015 - Reisverslag uit Blue River, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Blue River: Zaterdag 6 juni 2015

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

07 Juni 2015 | Canada, Blue River

Vanmorgen op tijd wakker van de kilometerslange freight trains die ieder uur langskomen en 4x hun treintoeter laten horen voor de onbewaakte overweg een stukkie verderop. Wat een kolére herrie.

Marry en Marianne maken een ontbijtje zoals gepland. Pancakes, bacon & eggs. Smaakt super ! Nog even een extra pancake met maplesyrop mmmmm.

Wat doen we? Weet je wat... we pakken in en gaan verder. Ondanks dat we aan een wat meer rust toe zijn, moet dit gebeuren.
Na het ontbijt vertel ik de mevrouw van onze vertrekplannen, waarom vraagt ze en we maken duidelijk dat we van een drukke werksituatie dachten terecht te komen in een rustige omgeving en niet op een construction-site.

Ondanks de mooie accenten in de cabin blijft het een kruiphok. We moeten wel voor 2 nachten betalen, okay ! Visa ... no Cash payment.
Nou dan moeten we 20 km. heen én terug om geld te brengen want we hebben niet genoeg in de knip. Niet nodig. Emailvirement ... okay. Kan even duren ...

Door het Wells Gray Provincial Parc rijden we naar het zuiden.
Marianne wordt vanaf het moment van in de auto stappen behoorlijk beroerd. Onderweg stopt Freddy even om een luchtje te scheppen. Daar ontdekt Marry dat er een angel in de pols van Marianne zit. Na een boel gedoe is deze er eindelijk uit. Een stijve, pijnlijke pols is het gevolg.

Onderweg geen enkel wildlife gespot alleen de borden die er ons op wijzen.
We eindigen uiteindelijk in Vernon. De Econolodge geeft ons een mooi onderdak voor vanavond.
Nog even een steakje verorberen en de koffer in om bij te tanken. Hoog nodig !

Sorry nog geen foto's .... maken we goed zodra mogelijk !

• 07 Juni 2015 - 10:04

Rick:

Daar heeft Guns Meeuwis ook gesnurk dan denk ik, kadeng kadeng toet toeoeoeoeoet. Goed plan om er niet te blijven, zou jammer van de tijd zijn.
    x

• 07 Juni 2015 - 11:42

Mieke Reekers:

Wat een toestanden. Gelukkig, dat je de angel ontdekt hebt. Hopelijk gaat het snel beter. Wij gaan morgen 8 juni op vakantie en blijven tot de 18de weg. Eerst een week in de Eifel en dan richting Leipzig (Meisberg). Jullie nog heel veel reisplezier. Kom geen ogen en oren tekort. Het lijkt me fantastisch!!!

Gr. Riny en Mieke

• 07 Juni 2015 - 18:41

Monique:

pfpfp zo te lezen hebben jullie al veel meegemaakt die paar dagen maar nog veel mooie dagen te gaan veel plezier xx

• 08 Juni 2015 - 03:57

Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers: