Donderdag 13 september 2012 - Reisverslag uit Glenrock, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Donderdag 13 september 2012 - Reisverslag uit Glenrock, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Donderdag 13 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

15 September 2012 | Verenigde Staten, Glenrock

We hebben zin in een ontbijtje... niet zomaar wat maar een echte bij de Irma van pancakes, eggs "sunny side up"en bacon met hashbrowns.
Nou, voor dat allemaal naar binnen is ben je een uur verder.

Daarna nog even naar Wayne's Bootshop omdat Freddy mooie laarzen heeft gezien. Weer een uur later loopt ie trots met zijn nieuwe aanwinst de deur uit.
Nu is het dan zover, we vertrekken op weg naar Rocky Mountain national park. Op weg .... zeg ik maar even want het is een heel stuk dat we echt vandaag niet meer kunnen afleggen.

We rijden naar het zuid-westen door het Windriver Reservaat en door het mooie Boysen State Park met een prachtig meer. Onderweg zien we honderden Gaffel Antilopes /Pronghorns heten ze hier. We komen tot aan Casper maar kunnen daar iin de drukte geen onderkomen vinden, alles ligt aan de snelweg en is vol.
We beproeven ons geluk een eind verderop in het landelijke Glenrock. De grote Motelsigns geven ons de moed daar iets te kunnen vinden. Nou dat was nog lang niet gemakkelijk. De genoemde Motels waren gesloten en dat was echt gisteren niet gebeurd.... na enkele pogingen vinden we onderdak in het Higgins Hotel waarvan de houdbaarheid ook al lang verstreken is maar de krakende bedden zijn schoon. We verbazen ons over de stijl. oud Engels, Jugendstyle verwarming met tierelantijnen, maar hoe dan ook .... ouwe meuk.

"s avonds gelukkig nog een Sportsbar / restaurant gevonden iets verderop waar ze een lekkere ribeye serveren en voor Marianne een glas Pinot Grigio waarin ze de rugslag van de avond ervoor nog even kan overdoen.

Nog even TV hangen en op tijd naar bed, morge opnieuw een lange dag voor de boeg