Vrijdag 14 september 2012 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Vrijdag 14 september 2012 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 14 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

15 September 2012 | Verenigde Staten, Estes Park

Vandaag snel weg uit de gribus op naar de eindbestemming van vandaag. de reis verloopt voorspoedig en we vinden onderweg de tijd om lekker even te stoppen.

In Laramie doen we nog wat inkopen voor de lunch en weer verder te rijden via een prachtige route.
Eindelijk het bord "Entering Colourfull Colorado ... "het landschap veranderd binnen 30 minuten van lieflijke heuvels naar rotsachtige bergen en diepe kloven.
Omdat we rustig aaan hebben gedaan en de tijd hebben genomen in Laramie komen we pas tegen 15.30 uur aan bij de afslag naar Rocky Mountain NP. Het park helemaal ingaan heeft nu geen zin, want dat duurt te lang voor je er door bent en dat nog onderdak zoeken ...

We besluiten in het dorp Drake, even voor Estes Park een Bed & Breakfast voor onderdak te vragen en daar zitten we nu. De eigenaar heeft wel een bed maar geen breakfast, hij is alleen en had eigenlijk geen gasten in het huis willen hebben daarom zijn we er nu alleen. Mooie kamers, een enorme woonkamer, een prachtig terras helemaal voor ons zelf. De inkopen van vanmiddag komen goed van pas en de Turkey Pot Roast smaakt op je eigen terras nog lekkerder dan ie al was.

We besluiten de tijd te nemen en hier 2 nachten te blijven want het park is groot en zo hebben we lekker de tijd er van te genieten.

• 15 September 2012 - 08:29

Rick:

Dutch Trailerpark Trash hahaha. Mooi uitzicht vanaf jullie terras en geluk met de eigenaar, vriendelijk van hem! Morgen dus weer op pad op zoek naar beertjes, succes en heel veel plezier.
    Groetjes uit de Golf van Aden waar het verschrikkelijk warm is, eergisteren op het helidek uit de zon 50 graden warm dus.
    Groetjes

Wat ziet het er allemaal prachtig uit,
    Kijk weer uit naar het volgende verslag .dus Fred weer mooie laarzen voor als de winter komt ha ha.

• 15 September 2012 - 09:51

Ans En Jan:

Oeps dat ging zo als je ziet niet goed

• 15 September 2012 - 11:38

Doris:

Hey Schatjes,
    Wat hebben jullie toch een mooi leven.
    Genieten jullie nog lekker.
    Dikke kus Doris

• 16 September 2012 - 00:28

Annie:

Hallo alle drie,zo dit is dus vakantie ,man winkelen, vrouwen terrassen,geweldig zo als genieten van alles,ga zo door en geniet van alles ,
    groetjes ook van Bertus die het toch wel geweldig van jullie vind wat jullie allemaal ondernemen

• 16 September 2012 - 20:40

Theo: