Zondag 16 september 2012 - Reisverslag uit Salida, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Zondag 16 september 2012 - Reisverslag uit Salida, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Zondag 16 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

16 September 2012 | Verenigde Staten, Salida

vanmorgen wordt de auto weer ingepakt voor het vervolg van de trip. We nemen nog eens de prachtige route door net NP en nemen de zuiduitgang. We rijden de hele dag door het prachtige Colorado en genieten van de dorpen waar we doorkomen, even stoppen, wat eten en weer door en de bergen zijn onbeschrijflijk mooi.

We komen in het beroemde skidorp Brekkenridge. Je moet het eens gezien hebben, maar hier blijven we dus écht niet .... wat een prijzen!
Vail, het andere skidorp ligt hier ook in de buurt. We rijden over enorme bergpassen en de gemiddelde hoogte is zo'n 4000 mtr.

Tegen 16.00 uur hebben we het wel gezien en zoeken we een onderkomen in Salida, in het San Isabel, National Forest.

• 18 September 2012 - 21:58

Jazetjes:

Super hele mooie foto's. Wat een kilometers leggen jullie af.
    Veel plezier nog samen.

• 19 September 2012 - 00:17

Annie:

Hallo,schoonzussen enzwager hoezo hamburger bandjes jullie zien er fantastiesch uit,geniet van alles het ziet er echt allemaal even mooi uit,liefs van ons

• 19 September 2012 - 10:18

Rick:

Hele mooie omgeving daar, een leuke autotrip, beter 10x beter dan de A1 in Nederland.
    Groetjes