Dinsdag 18 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 september

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

18 September 2012 | Verenigde Staten, Moab

Lekker uitgeslapen tot wel 08.00 uur jaja.
We halen ons een lekker ontbijtje in de eetkamer van het Motel. Lekker vers fruit enz.

We zijn klaar voor een dag in Arches National Park.
We zijn hier alledrie al eens eerder geweest maar telkens wanneer je hier komt, ben je met stomheid geslagen wat wind en water met de natuur kunnen doen.
Arches staat bekend om zijn rode rotsformaties die door de natuur openingen in de rotsen heeft gesleten die soms als natuurlijke bruggen te zien zijn en soms als rotsen met "windows" ramen erin, bizarre vormen en uitsteeksels, zie de plaatjes maar.

We zijn de hele dag hier en voor de lunch vinden we een lekker plekje in de schaduw want het is ver in de dertig graden, bloedjeheet hier en "bijna" nergens schaduw.

We nemen een dirtroad / zandweg die ons door de vallei moet voeren. Er wordt halverwege gewaarschuwd dat de rest van de weg alleen door terreinwagens bereden kan worden maar we zien wel hoever we komen.
Ja hoor 10 min. verder wordt de weg een pad over rotsen e.d. niet voor ons autootje bestemd, terug dan maar.

We rijden tegen 17.30 u. het park uit en rijden Moab binnen om even lekker wat te eten en drinken. het wordt de mexicaan en de anchilladas smaken voortreffelijk. Vanavond The Voice voor marry en Freddy en de PC voor Marianne, voortreffelijke verdeling hoor ik zijdelings ..

We hebben een fijne dag gehad en we boeken nog een extra nachtje hier ... we willen hier nog lang niet weg.

• 19 September 2012 - 10:27

Rick:

Na de nodige natuurovergangen nu ook beste temperatuurveranderingen jullie krijgen echt alles mee! Mooie plaatjes weer van schitterende omgevingen!!
    Veel plezier

• 19 September 2012 - 13:10

Mieke Reekers:

Terug uit Rome. Alle verslagen achter elkaar gelezen. Wat een vakantie is dat van jullie. Het is goed, dat je bijna iedere dag zo'n verslag maakt. Je zou er in je hoofd overvol van raken. Wat een prachtige rode rotsformaties. Jasper is gisteravond vertrokken voor 6 weken naar Vietnam en Indonesië. Hopelijk zien we daar ook wat van terug op face-book. We wensen jullie nog veel kijkgenot en tot het volgende verslag.

Gr. Riny en Mieke

• 19 September 2012 - 18:37

Doris:

Wat voor overweldige fotos weer, en de verslagen zijn net zo goed dan een
    heel goed boek.
    Dank je wel