Dinsdag, 9 juni 2015 - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Dinsdag, 9 juni 2015 - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 9 juni 2015

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

11 Juni 2015 | Canada, Cranbrook

De 2e nacht in Golden zit erop en we pakken in voor een nieuwe dag.

we hebben de hele weg een scenic road, we slaan enkele keren van de weg af om een mountain road op te gaan voor mooie uitzichten.
In Invermere loopt een mooie weg de PurcellWilderness Conservation in.
We komen in de middle of nowhere terecht in een rijkeluis dorpje met ski faciliteiten en de golfcours in de achtertuin

verderop is een mooie plek aan een meer, waar we stoppen om te lunchen
Meerdere mensen hebben deze plek gevonden vooreen fijne dag waterrecreatie met bootje en/of board. Ba y's, kleuters en zelfs hondjes worden in een zwemvest gehesen en meegenomen het board op of de boot in. Oma's klimmen inkano's en peddelen een uurtje het meer over.

Wij moeten weer verder. Onderweg geen enkel wild gezien, wel prachtige natuur met ruwe bergen in het begin en nu met glooiende heuvels.
Prachtige weilanden met verkoeling gevende bomen en een natuurlijke creek, voor water voor de paarden. Veel paarden hier.

We zoeken een Motel in Cranbrook met aan de overkant een steakhouse. Bankje met tafeltje voor de deur waar Marry en Marianne een kaartje leggen en wat yatzee te spelen. Wijntje en Marguerita erbij...
Prima einde van de dag.

Oh ja, de vorige dag pakte deze site de plaats Golden niet en maakte er helemaal alleen een plaats un de USA van. Dat komt nog maar klopte dus even niet.