Woensdag 10 juni 2015, de grens over. - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Woensdag 10 juni 2015, de grens over. - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 juni 2015, de grens over.

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

11 Juni 2015 | Verenigde Staten, Kalispell

Vertrek uit Cranbrook met een free hot breakfast in een nabij gelegen restaurantje. We zijn niet al te vroeg omdat we onze koffers en de auto even netjes gereorganiseerd hebben omdat we vandaag de grens overgaan.

We rijden om 10.00 uur weg. Buikjes en tank vol .
We vervolgen onze scenic road op weg naar de USA. Bij Roseville gaan we erover. Aangeven bij customs, papieren invullen, vingerafdrukken geven en een fotootje.$18,00 betalen en we zijn in de USA.
EUREKA !! Zo heet her eerste plaatsje dat we tegenkomen. Even lekker de beentjes strekken in het dorp. Dan door naar Whitefish, een heel leuk dorp . Gezellige winkels, restaurants enz.

We waren dichtbij de auto, toen net begon te regenen, onweer erbij.... ach trekt wel over. Nou nee.. het gaat wat harder regenen en daarna zo hard hagelen dat we denken er deuken in onze auto slaan. Valt mee.

Op weg naar de ingang van Glacier, komen we dezelfde bui nog wel 2 x tegen. Dit is niets voor in het park. Wanneer jeje auto niet uit kunt om te bekijken en foto's te nemen. We besluiten naar Kalispell te gaan. Afwachten hoe het weer morgen wordt omhet park in te gaan. We vinden onderdak in het Blue & white Motel. we lachen ons een breuk, alle kamers hebben een thema. Elvis, oceans eleven, wij krijgen de Harley Davidson kamer. Het lijkt wel een hol gevuld met motor items, van het beddek tot de stoelen enz.enz

Het douchegordijn loopt op de rail met behulp van motorwielen. Niet zeuren,we hebben ons even een paar dagen prijsbewustwording voorgenomen, nu al spijt van. Maar alles is er. We halen even een gegrild kippetje met wat salade en wat wedges. Na het eten blijkt dat er nog voldoende is voor de lunch morgen. Ook weer getackeld.

Een tripje op en neer door het dorp en ready for some wine and .... snoaring. Haha, valt erg mee hoor vinden Freddy en Marianne, Marry vragen we veiligheids halve maar niet ...
Binnenkort maken we een fotopagina, want dat is nog niet helemaal voor de bakker... dus. Vandaar dat we soms wat op facebook plaatsen, was niet de bedoeling maar werkt toch enigzins.

liefs uit Kalispell, Montana

• 11 Juni 2015 - 19:33

Wil Kamphuis:

Eindelijk jullie site gevonden!!!!! Al vele foto's op Facebook gezien, het ziet er prachtig uit.
    Leuk filmpje van de beren, en dan zo dichtbij.
    Met Happy is alles goed, en José komt geregeld langs.
    Het is in Nederland prachtig weer 27 graden, en morgen 30 graden, dan weer onweersbuien, en het gaat daarna terug na 16 graden, echt Nederland!!!!
    Wij hopen dat alles goed met jullie is, en dat jullie enorm genieten!!!!
    Maar bovenal gezond blijven, en geen ongelukken.
    En voor ons het allerbelangrijkste gezond weer thuis, en bij ons op stal.
    Wij houden namelijk van jullie, heel veel lieve groeten, Ben en Wil Kamphuis.