Zondag 23 september 2012 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu Zondag 23 september 2012 - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Freddy - Marianne & Marry Smits - Reekers - WaarBenJij.nu

Zondag 23 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Freddy - Marianne & Marry

23 September 2012 | Verenigde Staten, Hurricane

Hi Bruce ... Congrats from Springdale. Zo dat moet even hé, my hero's birthday ... 63 (?) en dan nog concerten geven van bijna 4 uur. Only 1 can do that.

Vandaag even lekker liggen en dan naar Zion NP. Klein stukkie met de auto tot het visitor centre en de rest met de park shuttles want met eigen auto mag je verder niet naar binnen. Het is een Hop on-Hop off systeem, verschillende haltes om te kijken, trails te lopen enz. Overal staan Park rangers om te vertellen wat je ziet, welke dieren hier leven en waar je op moet letten om alles te zien.

Het park is echt mooi en Freddy en Marianne lopen een trail van zo'n 1,5 mijl, tijdens de trail lopen we langs een uitloper van de rivier en de Rock Squirrels poseren voor de camera's alsof er een centenbakje naast staat, of liever een bakje voor lekkere hapjes, echte bedelaars zijn het. Maar je mag niet voeren en dat doen we dus ook niet.

Tegen 13.00 uur stappen we uit bij Zion Lodge om even lekker te relaxen en wat te eten. Dan gaat de bezichtiging weer verder. Het museum van de mens door de tijden heen in deze streek, is het bezoek meer dan waard.

In de namiddag gaan we richting Motel en we pakken even de boel bij elkaar om een wasje te draaien ... ja, dat moet ook gebeuren helaas.
Gelukkig gaat dat hier erg snel en kun je lekker buiten op een bankje genieten van dit gezellige dorp terwijl de boel wast en droogt. Met een uurtje zijn we klaar, 2 wasjes verder kan de boel de koffer weer in.

Vanavond weer gegeten in Willie's Wildlife Diner. Gemoedelijk en lekker.

We krijgen nu toch een beetje de kriebels omdat de laatste dagen hier zijn ingegaan en we proberen de koelboxinhoud en voorraden voor onderweg te minimaliseren zodat we de boel over 2 dagen leeg achter kunnen laten. Gek idee .....

• 24 September 2012 - 08:27

Ans En Jan:

Wat mooi allemaal ja Marry je kunt er wel naar kijken maar hij moet wel opgegeten.
    Wat een ijscooooooooooooooooo zeg.

Geniet nog van de laatste dagen en we kijken weer uit naar een nieuw verslag.

Trouwens kan ook wel wat belevenissen van ons op schrijven gisteren over de snelweg naar Deventer asvalt en auto,s gezien ha ha .

Groetjes en knuf van ons.

• 24 September 2012 - 14:35

Robert:

Hallo Luitjes

Zo te zien en tehoren is het dik voor elkaar aan de andere kant van de plas.
    Het foto werk is ook gaaf om te zien.
    En wat derest beterfd gaat het ookwel goed.
    Fred , wat heb je een mooie hoed gekocht.
    Super mooi, staat goed bij je zwarte pak.
    Ha ha ha .
    Hoop dat jullie nog veel schrijven.
    En foto´s maken.
    ps nog bedankt voor het smsje.

Groeten uit een koud en nat Almelo

• 24 September 2012 - 23:10

Texas Ranger:

Well it's Saturday night
    You're all dressed up in blue
    I been watching you a while
    Maybe you been watching me too
    So somebody ran out
    Left somebody's heart in a mess
    Well if you're looking for love
    Honey I'm tougher than the rest

Greetings Bruce.

• 25 September 2012 - 09:04

Rick:

Gefeliciteerd Mam, met Bruisje zn verjaardag, je kaartje van hem hangt naast me in mn bedje, dus zie hem elke dag als ik mn nest in kruip. Geniet van de laatste dagen en, het is ook altijd zo weer voorbij jammer genoeg.
    Wij komen zaterdag aan op de Seychellen: huisje, duiken en lekker eten gedurende 4 dagen, eindelijk.